This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lirón

Lombok er langt mindre turistet end Bali 🙂
    her er også mange ting at tage sig til: se (og bade) i kæmpe vandfald, se de mange templer og selvfølgelig bestige Rinjani !!! 😀
    derudover er der selvfølgelig Gili Islands men her kan man ikke meget andet en at dykke 🙂 til gengæld er det også super dykning 🙂

Anonym jrolskov

Hej
    Jeg skal paa en rundtur med min mor i november og har planlagt en tur til Kuching og Bali og mangler nu et sidste sted paa turen tilbage til Singapore.
    Jeg har taenkt paa at tage til Lake Toba paa Sumatra – men er der nogen der har nogle steder man bare SKAL se naar man er paa de kanter?
    Vi vil gerne undgaa de store turist steder, men er ellers aabne for alle forslag.

ser frem til at hoere fra jer.

Stor hilsen

Julie

Anonym tln

Hej Julie

Hvorlænge skal I være afsted og hvorlænge skal I være hvert sted?

Både på Bali og omkring Kuching er der 1.000 vis af ting af se. Nogle mennesker kan bruge månedesvis der uden at blive mæt.

Sidste år tilbragte jeg 3 uger på og omkring Bali uden at syntes at de var formeget.

De bedste rejsehilsner

Torben Linnemann Nielsen
    BackpackerPlanet

Anonym Julie

Hej Torben

Jeg har en uge paa Bali foer min mor kommer og saa har vi to uger sammen.
    Maaske vi bare skulle blive paa Bali og saa tage til Lombok ogsaa…

Vh

Julie

Anonym Thaysen

Hvis i er i Kuching skal i tage en tur (et par dage) til Bako NationalPark. Fantastisk natur! Der er fine overnatnings muligheder ved nationalparkens hovedkontor, ved indgangen til parken.. Book overnatning på turistkontor i Kuching..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account