This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SimonJess

Hej alle backpackers,

Jeg tager en tur på 3-4 måneder her til jul til de ovennævnte lande. Og starter i Thailand, hvor jeg skal tilbringe omkring halvanden måned! Ellers er resten af min rejseplan helt åben 🙂

Jeg søger forslag til steder der skal opleves, enten kendte steder, eller steder i selv har oplevet som umiddelbart ikke ligger på “kortet”
    Alle foreslag er velkomne og kært værdsat!

På forhånd tak,

Simon Jess

Anonym SimonJess

Hej Kenneth,

Mange tak for dit indlæg, glæder mig til at se nærmere på stederne!

Simon Jess

Anonym vietnam-rejser.dk

Det var så lidt, håber det kunne bruges.

Skriv endelig hvis du har spørgsmål.

Venligst Kenneth

Anonym vietnam-rejser.dk

Hej Simon

Først, så er jeg misundelig på din tur. Jeg tog 100% samme tur i 2007, dog var jeg lige et smut i Kina også, men vil med glæde gøre det igen.

Kort og godt:
    Thailand, Bangkok, Sea safari ved Ko Chang 3-4 dage. Cambodia, Siem Reap, Phnom Penh, Kampot, Kep, Shianoukvill. Vietnam, Ho Chi Minh City, Nha Trang, Hoi An, Hanoi (Halong Bay + Sapa). Laos, Luang Prabang, Vientiane, Vang Vieng, Luang Nam Tha, Nong Kiaw. Chang Mai, Bangkok, Krabi, Ko Tao, Phuket, Phi Phi.

Siden dang gang har jeg været mange flere steder i Vietnam, og bor her nu.

Jeg kan varmt anbefale Sapa og Halong Bay Hoi An, og Nha Trang hvis du er til strand og natteliv.

Har du flere spørgsmål, så stil dem endelig, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Rigtig god tur.

Venligst Kenneth

Anonym raslyng

Jeg vil lige tilføje områderne Ratanakiri og Mondulkiri i Cambodia. Det er lidt mere tidskrævende at komme dertil end mange af de andre steder, men det hele værd.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account