This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Karina_wong

Hej..
    min ven og jeg vil gerne rejse jorden rundt et lille ½ års tid. og er nu igang med at finde ud af hvor vi skal stoppe undervejs..

Nogle der kan foreslå nogle steder man bare skal og må se ??

På forhånd tak for hjælpen.

Anonym Jesper Jensen

Himalayabjergene i Nepal er et oplevelse man aldrig glemmer. Start med udsigten til Fish tail mountain fra Pokhara og trek bagefter selv op nærmere bjergene.

Paradisstrande i Thailand, Caribien eller andre steder er også fantastisk. Find et sted med koralrev til dykning eller snorkling.

Af enkelte steder er pyramiderne fantastiske, Taj Mahal, Angkor Wat, Borododur fot blot at nævne nogle få.

Anonym rasmus

Asien har rigtigt meget at byde på! Hvis man skal have en jordomrejse ville jeg rejse til Beijing og videre fra Bangkok/ Kuala Lumpur til Australien. Efter Australien kunne man flyve til Costa Riga og derefter fra Mexico City til USA

Anonym M&T

AYERS ROCK- NIAGARA FALLS – NORD OG SYD POLEN- GRØNLAND – DEN RØDE PLADS – TOPPEN AF K2 – DEN KINESISKE MUR – LAS VEGAS – DOMKIRKEN I RIBE – GRAND CANYON – SHERWOOD SKOVEN – TOKYO CITY – KNOSOS PÅ KRETA – BERLIN MUREN – OG SÅ KAN MAN PASSENDE SLUTTE AF MED AT SE VENEDIG OG DØ.

Anonym Louise

Kan klart anbefale en tur til New Zealand. Fantastisk land. Tag bustur med Stray fra nord til syd – det vil i aldrig fortryde.

Anonym Camilla

Kan helt klart også anbefale NZ, har selv rejst rundt i landet i 3 måneder- fantastisk oplevelse. I kan købe buspas og rejse rundt på den måde..
    Derudover har jeg rejst i Thailand, Kina og Singapore- hvor jeg helt klart også vil anbefale Thailand, som er et paradis for backpackere- masser oplevelser til billige penge.

Anonym Camilla

Kan helt klart også anbefale NZ, har selv rejst rundt i landet i 3 måneder- fantastisk oplevelse. I kan købe buspas og rejse rundt på den måde..
    Derudover har jeg rejst i Thailand, Kina og Singapore- hvor jeg helt klart også vil anbefale Thailand, som er et paradis for backpackere- masser oplevelser til billige penge.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account