This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jbachs

Kære Alle

Jeg skal rejse 6 uger rundt i Thailand, Combodja og Vietnam her fra 15. juli til 1. september 2009. Er der nogle af jer der har nogle gode råd mht størrelsen af den rygsæk jeg skal have med. Tanken er at jeg tager så lidt muligt med. Desuden er jeg blevet rådet til at købe det meste dernede f.eks. tøj. Men hvad siger jeres erfaringer jer?

Hilsen
    Johanne

Anonym Magnus

Det er nemt og billigt at få vasket tøjet i Sydøstasien, så derfor behøver du ikke at tage ret mange sæt tøj med, få det hellere vasket ofte, og ja du behøver egentlig ikke rigtig at tage noget med for alt kan fås der. Hvis du vil slippe for at slæbe rundt på unødvendigt meget så er en taske på 40-50 L ideel. På den måde slipper du også for chech-in-bagage, rart og nemt. Køber du ting undevejs kan du enten sende dem hjem eller købe en ekstra taske når du får brug for det.

God tur!

Anonym Louise

Jeg har en på 65 liter, hvilket jeg synes er ret passene. Den bliver hurtig fyldt hvis du både skal have forskellige sko, sovepose, en varm trøje osv osv. Til tider kunne jeg godt have brugt lidt mere plads :p Også en mege passene størrelse til piger. Den jeg har kan indstilles i rygge, såden psse alle højder.
    Og så vil jeg KLART anbefale en taske der også kan åbnes foran. Det har jeg virkelig været glad for.Ville blive tosset i hovedet hvis eg altid skulle ned fra oven.

Anonym Nathalie

Jeg er hernede nu, og er generelt enige med det de andre har svaret. Dog vil jeg raade dig til at tage et eller to saet paent toej med hjemmefra som du foeler dig godt tilpas i. Det kan vaere svaert at finde andet end flowerpowerbukser og batikskoerter hernede, og det er rart at have hvis man tager ud en aften og gerne vil foele sig paen!

Rigtig god tur! Det bliver dit livs oplevelse!

Anonym jbachs

Hej Alle
    Tak for jeres meget brugbare svar:-)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account