Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3513174
     Fiodora

      Vi er to der gerne vil udforske UK her til sommer – og tænkte derfor om det overhoved kan betale sig at købe interrail dertil. Hvis tager på interrail der, skal man så betale ekstra – evt fordi de er privatejede? Nogen der har erfaringer med interrail/rejse i UK?

      #3513194
       Den Rejselystne

        Hej med jer..

        Jeg har rejst og udforsket Storbritannien og Irland i 5 uger i 2004 og jeg tror jeg har nogle af de oplysninger i søger.
        Men læs min beretning i første omgang og se, om i her kan finde nogle svar ellers er i velkomne til at sende mig en email!

        Mange hilsner
        Den Rejselystne

        #3513197
         Den Rejselystne

          Beretningen har titlen “5 uger i Storbritannien og Irland”.

          Den Rejselystne

          #3524476
           Charlotte Stigaard Vinge

            Hej med jer

            Jeg var med min veninde på interrail i storbrittanien i sommers og det virkede glimrende. det eneste sted vi ikke kunne bruge billetten var fra lufthavnen og ind til london, men kvinden vi talte med var også sur så det kunne sikkert have ladet sig gøre med et af deres billigere tog. Vi tog express-toget. Interrail kortet virker jo sådan set ikke i busser men da vi kom til Derby i midt england vidste de ikke lige så meget om vores lille interrail kort fra danmark og når vi kom ind i bussen sagde vi bare at det altså var et global pass som jo virkede til alt, og travle buschauffører har aldrig rigtig tid til at stå og undersøge det så det virkede jo glimrende – ellers er busbilletterne derovre generelt ret billige. Selfølgelig skal i have et metro kort til London hvis i tager dertil men det kan også sagtens svare sig. Jeg mener helt sikkert at det kan betale sig at have et interrail kort med derover, også fordi det giver jer så megen mere frihed ikke hele tiden at skulle bekymre jer om hvad den og den tur koster, skulle købe billetter og evt. skulle lede efter den billigste tur. Priserne kan godt variere en del da der er mange forskellige tog selskaber.
            Efter vores primitive beregninger kunne det også godt betale sig rent økonomisk.

            Håber du fik svar på dit spørgsmål
            Mvh Charlotte

            #3525527
             Charley

              Hej..
              Ved ikke om det er forsent og I er taget afsted? Men hvis ikke…
              Min veninde og jeg rejste to måneder og en uge rundt i England, Skotland og Wales, og vi rejste ikke på interrail. Men derimod købte vi et Rolling Stone Pass gennem National Express, hvor man for £219 kan rejse i 28 dage i hele Storbritannien. Og resten af tiden kørte vi med toget, da det for os kunne betale at købe et ungkort for £20, – her får man 1/3 % af i prisen på de alm. togbilletter..

              Håber I kan bruge det..
              Mvh Cecilia

              #3525528
               Charley

                Hej..
                Ved ikke om det er forsent og I er taget afsted? Men hvis ikke…
                Min veninde og jeg rejste to måneder og en uge rundt i England, Skotland og Wales, og vi rejste ikke på interrail. Men derimod købte vi et Rolling Stone Pass gennem National Express, hvor man for £219 kan rejse i 28 dage i hele Storbritannien. Og resten af tiden kørte vi med toget, da det for os kunne betale at købe et ungkort for £20, – her får man 1/3 % af i prisen på de alm. togbilletter..

                Håber I kan bruge det..
                Mvh Cecilia

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account