This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym thaihenrik

Hej jeg kunne godt bruge nogle gode tips om strande i vietnam , det skal helst være i nordlige eller midtvietnam da jeg har været i saigon og vung-tau . jeg skal afsted fra 21 november til 17 december men lander først i bangkok hvor jeg skal ordne nogle ting inden jeg tager til vietnam , min plan er at blive i vietnam ca 15 dage , håber nogle kan give mig nogle tips om ikke ande nogle hoteller eller bungalows som bare skal prøves , på forhånd tak. 🙂

hilsen Henrik

Anonym anne871g

Hej Henrik

Jeg kan anbefale Halong Bay, som ligger syd/øst for Hanoi ca. 5 timers kørsel, så vild jeg husker.

Ellers kan jeg anbefale Nah Trang (fest og ballade) eller Hoi An, men disse steder ligger længere fra syd.

Anonym thaihenrik

Hej

Halong Bay har jeg tænkt lidt på men ved ikke om det er fin sandstrand hvor man kan ligge og dase hehe men ok kunne også tage de andre 2 du nævner , kunne måske være lidt interesant med lidt liv da jeg rejser alene .

Du får hvertfald tak for svar .

Hilsen Henrik

Julie Fruergaard

Nha Trang er en super hyggelig by med god strand og masser af liv – især mange backpackere kommer forbi.

Anonym Torben Degen

Nha Thrang er et herligt sted, strande med mange turister…. men man kan køre uden for byen og finde herlige strande.
    i Rainbowdiver (Nha Trang)kan man booke en tur til Whale island
    http://www.iledelabaleine.com/

der er plads til 50 turister, god mad, god betjening, ingen biler kun både… læn dig tilbage og nyd livet, husk en god bog, da der ikke er andet at lave end at dase og dykke, svømme, sole sig, spille pool, gå i baren, sejle, spise, massage, alt til en overkommelig pris.

Ellers er der øen Phu quock i det sydlige Nam… herlige strande uden turister “endnu” da de er ved at udbygge til hoteller på øen. er nok ødelagt om 10 år ;,(

men50 km uberørte starnde med palmer der vælter ud over det hvide sand og med udsigt til Cambodia.

God tur….

Anonym Torben Degen

Glemte at skrive at vejret i de måneder du skal afsted, og specielt i det nordlige kan være meget tricky, specielt hvis du skal på badeferie.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account