Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3512001
     caro&pil

      hej alle
      vi er to piger der skal opholde sig i Ho Chi Minh city fra d.19 marts og tre uger frem. skal arb på børnehjem men vil i en weekend gerne ud og dase på en strand? – er der nogle strande sådan nogenlunde i nærheden af byen der er værd at besøge? og hvis man skal afslutte en rundrejse i vietnam og cambodia på en strand et sted i syd, er der så nogle der kan anbefales?? på forhånd mange gange tak 🙂

      #3512009
       Anonym

        Det kan slet ikke diskuteres. I skal tage en flyver til øen Phu Quoc. Tager en time fra Ho Chi Minh City. Derude finder I faktisk en strand som et engelsk rejsemagasin har kåret til én af verdens 10 bedste. Navnet på stranden er forsvundet lige nu, men de lokale beboere ved godt hvad man tænker på. Fantastisk sted og fantastisk ø!

        #3512053
         caro&pil

          okay. d lyder godt, – som en perfekt afslutning..
          men hvis man nu vil have noget lidt mere i nærheden imens man opholder sig i byen, hvad kunne så anbefales?? 🙂

          #3512058
           Anonym

            Der er mange dejlige strande tæt på Ho Chi Minh City. Jeg har haft gode oplevelser i Mui Ne og Nha Trang, som ligger lidt længere nordpå!

            #3512067
             randi-pigen

              Det fedeste ved Vietnam er central highlands. Jeg kørte 2500 km med motorcykelguide op langs midten af landet. Var også langs kysten. Kyststrækningen er kedelig! Det eneste sted der er anderledes er Muine fordi der er både rød og hvid ørken.

              #3512094
               Anonym

                Jeg synes, at det er meget voldsomt at kalde kyststrækningen i Vietnam for “kedelig”. Men heldigvis har vi jo hver vores smag, og det er jo én af charmerne ved rejseriet 🙂

                #3512098
                 Anonym

                  Hello there…. lyder jo super lækkert… tillader mig lige at spørge hvordan i har fået lavet en aftale med børnehjemmet? Martin

                  #3512121
                   Anonym

                    jeg kan også kun anbefale Nha trang, især hvis i også har lyst til et par vilde byture. Hvis i skal endnu længere nord på er Hoi Ans strand bestemt også et besøg værd!! Utroligt smuk!

                    #3512177
                     caro&pil

                      tusinde tak for alle svarene 🙂 vi har fået aftale med børnehjemmet gennem noget der hedder WLS – worldwide language study – et engelsk program. håber de er til at stole på, men vil vise sig på mandag! er der nogen der ved hvor lang tid det tager til phu qouc med forskellig transport?? – og priserne?

                      #3512147
                       Xplosive_shalai

                        Jeg har også hørt at Puh Qouc skulle være fantastisk… Skal selv dertil til sommer 🙂

                        #3512194
                         Anonym

                          Bådturen til Phu Quoc kan være rigtig barsk, så jeg vil tage en flyver. Det tager en time fra Ho Chi Minh City, og vi gav vel 1000-1200 kroner for en returbillet.

                        Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

                        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                        Log ind med brugernavn & kodeord

                        eller    

                        Glemt dine oplysninger?

                        Create Account