This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rose

Hej. Jeg er en pige på 19 år, der snart rejser til Asien på backpackertur, først Indien, dernæst Thailand og måske også Laos.
    Ville bare spørge om nogen har erfaringer med strøm i disse lande – jeg tager nemlig både mobil og mp3-afspiller mm med. Skal jeg have batterier (AAA) med til hele turen eller kan jeg købe dem dernede, og hvad med strømstikkene. Skal jeg have en form for stik med til opladning af mobilen? På forhånd tak.
    Mvh Rose

Anonym Maja Volmark

hej Du, Jeg kan kun tale for Thailand- men der har de helt almindelige stik kontakter og hvis de nogle steder ikke skulle ha’ det , kan man købe adaptere alle vegne i Bankok. No problem!

Anonym tinegrann

Det samme gaelder for Indien, stikkene her er de samme som i DK. Og batterier kan koebes overalt. Du kan ogsaa overveje at koebe genopladelige batterier og en batterioplader. Den fylder ikke meget, og saa undgaar du at forurene mere i disse i forvejen belastede lande.
    mvh. Tine

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account