Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538761
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200033 bbp-reply-position-1 odd post-3538761 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     sille-riis

      Hej Alle sammen 🙂
      Jeg overvejer at tage med STS Au pair til USA et år og arbejde som Au pair.

      Er der nogen der har nogle erfaringer med STS Au pair?

      Alle indslag er velkomne, jeg vil rigtig gerne høre om jeres oplevelse.

      Sille Riis

      #3539758
       NanaStrandgaard

        Hej Sille.
        Jeg har 2 veninder som er rejst med STS, de siger at det er super godt og sikkert. Jeg har selv talt med dem, og det lyder som en super godt organisation (:

        -Nana

        #3541422
         renée

          Hejsa 🙂

          Jeg har selv været aupair i USA med sts og blev røvrendt fuldstændig..
          Jeg vil ikke sige at du ikke skal afsted.. Du skal bare være opmærksom på at det ikke altid går som man vil.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log in with your credentials

        or    

        Forgot your details?

        Create Account