This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Merete

Jeg har ca 4 mdr i sydamerica hvor jeg gerne vil starte med at studere spansk i en mdr eller to hvorefter jeg gerne vil finde mig et frivilligt arbejde, evt på et børnehjem. Kan nogen anbefale et billigt land at studere i og har du foreslag og erfaringer i frivlligt arbejde.Har du kendskab til gode og billige organisationer eller skal jeg bare tage derned selv.

Anonym tln

Hej Merete

Jeg ved at Rønde Højskole med deres projekt Pilgrim arrangere frivilligt arbejde mange steder rundt om i verden. Bl.a. Guatemala, Honduras, Ecuador, Peru og Bolivia.
    MS Travels har også frivilligt arbejde på programmet.
    Du kan finde links til bigge sider i vores link sektion.

Anonym Anonym

Prøv Nepenthes Nature Tors

Anonym metteks

Jeg har været frivillig i regnskoven i Ecuador. det var en fantastisk oplevelse. Der var så smukt, og folk var meget venlige. Stedet hedder Mindo, og lå for foden af nogle bjerge. Det er en lille landsby og regnskoven starter lige udenfor.

Turen blev arrangeret af Nepenthes. Det er en god organisation. De arrangerede også sprogskole for mig, så jeg kunne få genopfriske mit spanske.

De har givet Frivillig-arbejde-programmet videre til en anden oranisation nu, men jeg mener at det fungerer på samme måde. Jeg mener det er dansk-latinamerikansk venskabsklub. Du kan læse mere om turen på min hjemmeside, og der er også et link til dem der nu arrangerer turen: http://www.metteks.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account