This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Miss_Sine

Jeg overvejer stærkt at besøge Sumatra, når jeg til August drager mod Asien. Men men, hvad skal opleves når man er der? Jeg havde tænkt at tage på en trekking tur, besøge orang utan rehabilitationscenter og så besøge nogle strande. Er der nogle der kan anbefale noget? Jeg kommer højst sandsynligt til at rejse alene, så vil gerne have anbefalet nogle steder, hvor man også kan møde lidt mennesker;) Ligeledes vil jeg høre om det er til at overskue at rejse rundt på øen?

Mvh. Sine

Anonym Bo

Sumatra er helt fantastisk og du kan opleve det hele; strand, vulkaner og jungle.

Der er ikke mange andre rejsende, men det betyder kun at man hænger mere ud med de få der er. Lake Toba er et godt sted at møde andre rejsende.

Mht. til strande, så smut til Pulau Weh ved Aceh.

Ellers er der mere rejseinspiration på http://www.globespots.com.

Anonym Miss_Sine

Tak for svar:) Jeg havde faktisk også tænkt på Lake Toba efter lidt søgen på nettet:) Er der et sted du kan anbefale at bo på der? Jeg har også tænkt mig at tage til Orang Utan rehabiliteringscenteret i Bukit Lawang. Har du besøgt det? Er det nemt nok at komme fra Medan til Lake Toba og evt. Pulau Weh? Jeg har også overvejet at tage til Mentawai islands, har du været der? Er det nemt nok at finde guesthouses og sådan eller?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account