Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3500187
     Backpackers Online

      Hej!! Jeg er en 23-årig studerende der overvejer at tage til Indonesien/Bali i juli eller aug. måned (1 mdr.) for at se naturen og for at prøve at surfe og måske dykke.
      Er der nogen der har erfaring med dette, eller er der evt. nogen der skal afsted til sommer??????? Så vil jeg meget gerne høre fra dem. Desuden vil jeg gerne høre fra folk der ved hvad sådan en tur koster (priser på hostels, surfskoler, dykning, daglige leveomkostninger mv.)
      Mange hilsner

      #3500188
       Backpackers Online

        Hej Torsten. Min mand og jeg har for nogle få år tilbage dykket en del på Bali. Der er nogle rigtig fede dykkersteder på Nordvestdelen af øen specielt Mejangan Island. Flot sigte utrolig rigt fiskeliv. Syddelen af øen er frygtelig turistet, mens resten af øen er helt fantastisk. Håber du får en rigtig god tur. Ps. Det mest fantastiske sted jeg nogensinde har dykket er på Palau og Yap i Micronesien – det skulle du prøve en dag. Mange dykkerhilsner fra Lene

        #3500189
         Backpackers Online

          Hvis du ikke tidligere har prøvet at surfe er Kuta Beach en god begynderstrand pga bunden er af sand. Ang. surfskoler er dette ret dyrt. Du kan med fordel tage hen til livreddertårnet hvor de lokale surf-bumser hænger ud. Spørger du pænt vil de gerne tagee dig med ud for 50kr. pr. time. Samt får dem til at fortælle lidt om surf-etik, da stedet er ret tæt pakket. skal du surfe i lang tid kan du med fordel købe et board, det er let at sælge igen. I den periode du skal afsted igen er morgensurfen god, så stay of the jungle juice. Jeg tager selv derned i September/Oktober. God tur.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account