This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kvilk

Hej allesammen

Overvejer at tage op en længere rejse rundt i Syd- og Mellemamerika, og vil i denne forbindelse gerne høre forskellige folks forslag til destinationer, som ikke må overses. Hvis i kan nævne flere ville det være rigtigt fedt 🙂

Daniel

jancassoe

Hej

Hvis du kommer i nærheden af Ecuador, skal du overveje at tage et Galapagos-cruise.

Jeg ved godt at det kan være et stort punkt på et rejsebudget, men det er alle pengene værd og du vil få en oplevelse for livet, som ikke kan fåes andre steder.

Jeg var der selv i juni og kan ikke anbefale det kraftigt nok, det er fantastisk. Hvis du har lyst til at se noget om turen, så har jeg en hjemmeside med beskrivelse og masser af billeder. http://www.jancassøe.dk

Anonym kasper-n

Machu pichu eller hva det nu hedder sku vist være populært

Anonym Anna

Mexico, mexico, mexico, det må og skal opleves! Helt fantastisk land der byder på så meget forskelligt: fra fantastiske strande til små bjerglandsbyer, nutidig og fortidig indiansk kultur, full moon parties, hiking i storslåed natur, fantastisk mad, ruiner gemt i regnskoven osv osv., det skal bare mærkes på egen krop, klar, klart anbefaling herfra! enjoy:-)

Anonym Dennisbager

Galapagos er ret opreklameret. Jeg ville ikke bruge mine penge der, da deres dyreliv ikke adskiller sig meget fra hvad man kan se mange andre steder. Men stedets popularitet kommer man ikke udenom.

Machu Picchu er også opreklameret. Der er rigtig mange andre ruinbyer på bjergtopperne rundt omkring i Peru, som er meget flottere, langt mere spændende og langt billigere.

Er du til nogle helt unikke oplevelser uden at skulle dele det med masseturismen, så tag til bjergfæstningen Kuelap og verdens 3. højeste vandfald i delstaten Amazonas i det nordlige Peru. I det sydlige Peru er der Juanita (den dybfrosne mumie) i Arequipa og de enorme slugter deromkring. Der er også ørkenen fyldt med forstenede hvaler 100km syd for Nazcar.

Ecuador har ikke meget at byde på i sammenligning med Peru og Bolivia.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account