This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnneDK

Jeg går og leger med tanken om en 6 mdrs tur til Syd -og Mellemamerika, men har svært ved at vurdere, hvorvidt jeg kan nå de lande, jeg vil! Jeg tænker:Yucatan og nordlige Guatemala 3 ugerAntigua, Guatemala 3 uger (sprogskole)Honduras 3 ugerNigaragua 3 uger (evt inkl. lidt Costa Rica for at flyve fra San José)Peru 1 månedBolivia 1 månedArgentina 1 månedEr det realistisk?? Og er der noget I anbefaler mere end andet? Mine umiddelbare musts, uden at have undersøgt det vilde, er Bay Tulum og Chitzen Itza, Antigua, Bay Islands, Macchu Picchu, Salar de Uyuni og Iguazu Falls..osv osv! Bring endelig en masse input!Tak!

Anonym Aarhus

Hejsa!
    Hvis du rejser struktureret kan du nok godt nå det du skriver om, men jeg synes at mange af landende er værd at bruge mere tid i. Når man skynder sig har man tendens til at fokusere på de store seværdigheder man har planlagt hjemmefra og glemmer let at opleve alle de kulturelle og charmerende særprægetheder.
    Fx kan man jo sagtens rejse på tværs af Bolivia på en måned, men det er en skam at gå glip af de små charmerende junglebyer og de imponerende bjerglandsbyer når man er der. Det er alt det der ikke er står på listen over seværdigheder der tager tid, og som jeg synes giver det mest mindeværdige oplevelser.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account