This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym BC

Hej i kan sagtens tage til koh tao og koh phangan. Der er gode strande på begge øer, jeg kan anbefale jer Ao Thong Nai Pan Yai på Phangan den er super lækker.
    I kan godt købe indenrigsfly på Phuket.
    Tror måske at der badning forbudt i Krabi, grundet understrømen.
    God tur.

Anonym Ladypirate

Hejsa

Jeg rejser til thailand d 20 maj med min kæreste, og to uger frem. Midt i regntiden !! Vi lander i Phuket og flyver også hjem derfra, men der vil vi ikke blive.
    Jeg har læst mig til, at vejret skulle være bedre på vestkysten i denne periode(er det korrekt??), derfor havde vi tænkt at tage til koh phangan og koh tao — , eller har i andre forslag ??

Altså :

1– hvilke strande/øer er bedst at besøge i Maj/juni i sydthailand.

2–kan man købe indenrigsfly direkte i phuket lufthavn, feks til bangkok, koh samui ell ?

3–er Krabi helt udelukket på dette tidspunkt pga vejret?

Bedste hilsner fra mig 🙂

Anonym SofieogJacob

Ko Tao er fantastisk, især hvis I er til snorkling og dykning.

Vælger I Ko Tao vil jeg anbefale Sai Thong Resort på Sai Nuan Beach. Det ligger på sydvestsiden af Ko Tao. Her koster det mellem 100-200 kr. for et par pr. nat. På dette sted er der mulighed for massage og der er sapafdeling. En anden fordel er, at man kan leje kajak og jeg vil klart anbefale jer, at leje en kajak i f.eks. en hel uge og så bare seje ud og snorkle. Man kan også nemt snorkle direkte fra stranden. Da resorten ejer stranden er den meget stille, der kommer kun andre, hvis det er dagsturister, der f.eks. sejler ind med kajak.

God tur. (håber I når at se svaret)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account