This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym thomashansen

Hej vi er et par i 20erne der kunne godt tænke os at tage til vietnam her til vinter. Er det ikke korrekt at syd (ifht. nord) vietnam er det mest attraktive på denne årstid?
    Vi har ikke tænkt så meget over hvor vi skal tage hen, men synes Phu Quoc virker fed. Vi vil gerne til både storby og afslapning /natur og trekking ting.. Og er ikke interesseret i totalt overrente steder (hvis disse findes i Vietnam). Vi vil ikke rejse rundt hver eneste dag til et nyt overnatningssted, så omkring 4 måske 5 overnatnings steder er nok passende.(men tager gerne ud hverdag selvfølgelig)
    Indenrigs flyvning er vist billigt så dette er også muligt.
    Yderligere hvilken rute fra kbh er den billigste hurtigste til saigon/ho chi minh (spørger da det så er lidt lettere at søge billetter)

På forhånd tak for hjælpen, Thomas

Anonym Line

Hej… Jeg ville bestemt ikke gå glip af Nordvietnam (specielt hanoi, som er meget anderledes end Saigon, og Sapa fordi de er det fedeste trekkingsted) selvom det er vinter og ikke alt for varmt. Jeg har før været i Vietnam i februar og marts, og der mindede vejret lidt om dejlig dansk forår.
    Da Vietnam er et meget smalt land rejser folk stort set af den samme rute, og man kan derfor være uheldig at nogle steder er lidt overrendte, men det er nok mest tilfældet om sommeren.
    den populære rute er noget i stil med:
    Hanoi
    Sapa – trekking
    Halong bay – trekking, sejltur, kajak
    (Hue – kongegrave)
    Hoian – hvis i vil ha syet tøj
    Dalat
    Nha Trang – fest, strand, vandsport
    (Mui Ne – sanddunes)
    Saigon
    Mine aller bedste vietnam oplevelser er uden tvivl motorcykelture med easy rider. Her sidder man bag på nogle lokales motorcykler og kan køre lige derhen hvor man vil, og de har selvfølgelig en masse viden og kender alle de fede steder som ikke står i guidebøgerne.

Anonym _-mie-_

Hej Thomas. Jeg har lige købt en flybillet til Ho Chi Minh city fra Hamborg. Jeg gav 4992 kr. tur/retur. Det er i januar! Men det tager så lang tid, fordi der er mange mellemlandinger. Men det er derfor de kan gøre det så billigt.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account