This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

jeg skal rejse rundt i sydafrika med min kæreste i oktober. vi har tænkt os at leje en bil, og køre fra johannesburg til capetown over durban og langs kysten. Vi vil så flyve tilbage til johannesburg og så køre mod kruger parken, måske også Swaziland.
    Vi har desværre kun en måned, hvorfor der er en masse vi er nødt til at vælge fra. Jeg vil gerne høre om gode, dårlige og fantastiske erfaringer.
    gode råd er selvfølgelig også altid velkomne!
    vi skal betale ca.2000+700kr(ekstra pga. vi kun er 21år) for 15dages bil hvis der er nogle der kender til billige udlejningssteder så vil jeg gerne høre om det også! Tak

Anonym guest

Sydafrika er et utrolig smukt land, har opholdt mig der i 6 mdr, primært i Cape Town, som er en rigtig smuk by hvor man sagtens kan bruge en uge. Langs kysten mod Durban strækker The Garden Route sig. En køretur langs denne rute m stop kan gøres på ca en uge. Durban i selv er ikke noget specielt, men et godt udgangspunkt for en tur til Drakensberg bjergene og Lesotho eller mod nord til Hluhluwe Umfolozi game reserve og Swaziland. Hvis jeg var jer, ville jeg flyve til Cape Town, køre derfra mod nord og så flyve hjem fra Johannesburg. I Cape Town kan man leje bil for 50-100 kr pr dag.
    Håber dette er jer til hjælp.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account