This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym frans

hej vi skal til sydamerika i nov og kunne derfor godt tænke mig og vide om det er for langt og tage bussen fra la paz i bolivia til asuncion i paraguay eller om det godt kan lade sig gøre på et par dage?? Er der nogen der har prøvet det??

Anonym Max

Hej
    Jeg har ikke prøvet det, men har rejst rigtigt meget i Bolivia. Den direkte vej går ned igennem “El Gran Chaco”. Det er ikke et område for tøsedrenge. Ekstrem varme (især fra nov.-feb.), tørt, og MEGET langt imellem beboelserne, gør det til et sted man nødigt vil efterlades. Jeg mener at have hørt om et par som rejste ruten på to MC’ere og nær omkom under forsøget. Ligeledes døde soldaterne som fluer under krigen mellem Bolivia og Paraguay tilbage i 30’erne grundet de barske forhold. Læg dertil en meget lang tur. Ja I skal virkeligt ville turen for at have noget fornøjelse ud af det. Når det er sagt, er jeg personligt meget fascineret af Chaco-området. Jeg synes bestem det er værd at se. Det er bestemt ikke overrendt af turister. Men at tage turen hele vejen til Asunción ville være i overkanten for mig.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account