This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lillbuhl

Hej, Jeg er en K/23 som rejser til Sydamerika i starten af marts og frem til start juni, og mangler en rejsemakker at følges med. Jeg vil gerne opleve Chilie, Brasilien og Bolivia, men er åben for forslag. Jeg har en bachelor fra RUC og bor til daglig i KBH.
    Send en mail hvis du vil med, køn er underordnet!

Anonym PernilleV

Hej!
    Jeg rejser til Mexico midt marts og så videre til Honduras og Belize og hjem fra Mexico igen. Jeg ved godt det ikke er sydamerika, men tilgengæld er det garanteret nogle ligeså spændende lande 🙂
    Jeg er 22 år og bor i Århus. Jeg har selv rejst i Peru, Bolivia og Chile med en veninde sidste år. Så synes bestemt du skal opleve de lande, men hvis du skulle have lyst til at opleve nogle andre lande først, kunne det være hyggeligt at rejse sammen.

Mvh Pernille

Anonym Lill Buhl Bersang

Hej Pernille.

Det lyder også fedt med mexico og honduras! jeg vil rigtig gerne mødes med dig en dag og snakke rejseplaner – og så kan vi også se om vi ligesom “kan sammen” 🙂
    Min familie bor i århus og jeg skal besøge dem næste week d. 22. – 24. jan., så tænker at vi kunne slå hovederne sammen en dag der? Kan du det?

Send mig en mail på: lill_bersang@hotmail.com

Vi snakkes ved!

Anonym Makia

Hej.

Jeg er i gang med at planlægge en rejse til Peru, Ecuador og evt. Brazilien. Jeg regner med at tage afsted omkring april og 4-6 uger frem. Det er ikke helt de samme lande som dig, da jeg hovedsageligt vil besøge Peru og Ecuador, men måske kunne vi finde ud af noget? Mangler stadig en at følges med. Jeg er 21 år og bor i Tønder. Jeg har rejst før, men aldrig i Sydamerika.

Hvis det lyder interessant, så send mig en mail på: estelanedraithammen@ofir.dk

Ps: Jeg tager tre uger til Asien i morgen, så hvis jeg er svær at komme i kontakt med de næste par uger er det derfor;-)

Mvh. Makia

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account