This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rosales

hejsa.

Jeg tar til Sydamerika til feb. Min plan er at søge mod Bolivia fra Brassilien. Her vil jeg forsøge at rejse gennem så meget jungle som muligt, gerne på flod. Ved i om det er muligt? evt mod Peru eller Brasilien? Mange af de flodrejser jeg kender til er ofte 3 dage den ene vej, og så tilbage igen. Derudover koster det ofte en del. Men kan det lade sig gøre nærmest at “blaffe” op af floderne?
    Mvh Søren

Anonym Pernille

Hejsa.

Jeg var i Brasilien i juli/august, og der tog vi en af de ture, som er et stykke den ene vej og så tilbage igen. Fantastisk tur. Men jeg ved, at der hvert fald i Brasilien sejler både mellem byerne der ligger ved Amazonas. Så mon ikke du også kan komme fra Bolivia til Peru eller Brasilien den vej.

Mvh Pernille

Anonym none

Hej Søren!
    Ifølge mit atlas ser det ud til at man sejle med floden Amasonas til Peru og videre med andre floder til det nordlige Bolivia.
    Efter hvad jeg kan se i atlasset er det en meget lang tur fra Atlanterhavet ad floderne til Bolivia.
    Mvh. Jesper

Anonym Rosales

Super, takker herfra. Ville jo være lidt nitte at strande et random sted i Sydamerika uden mulighed for det ene eller det andet…

Anonym l sus l

altså man kan rejse igennem sumpområdet i Brasilien (og så kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det hedder men noget med p) det ligger helt over i vestbrasilien. Det er det yderste af amazonas som går op ad brasilien.

Anonym Anonym

Tror jeg ved hvad du mener. Der går vist en færge ved Belem (eller noget) og helt til Peru, gennem Manaus osv. Dog er det vist bare af store floder osv, jeg tror nok bare jeg prøver mig lidt frem. Når jeg kommer til Rio, er min plan at finde en bus mod Bolivia. Jeg har hørt at der er gode muligheder for bådture fra Rurrenabaque, og noget der hedder “Corojca” (?), Ved nogle noget om det.

Godt nytår.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account