This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym wadil

min kæreste og jeg vil gerne 4 uger til Sydamerika til vinter. Vi Tænker Brasilien, men hvordan er priserne der, hvad skal vi se (evt rute til 4 uger) og hvordan med junglen. Vi vil gerne opleve en masse smukke ting men også inkluderet et par dages luksus. Hvordan rejser man indrigs? Jeg har hørt det skulle være hamrende dyrt at komme ind i amazonen? er der evt andre lande som folk hellere vil anbefale

Anonym dukinson

Generelt er Brasilien dyrere end and andre Sydamerikanske lande. Der findes meget gode, komfortable langdistance busser som forbinder næsten alle større Brasilianske byer. Man kan købe billeter direkte ved rutebilstationen (Rodoviaria); nogle gange kan man finde billigere flybilleter end bus billeter. Brasilien er en kæmpe stor land, og hvis man rejser med bussen fra nord til syd tage det mere end 3 dage og tre nætter. Amazonen behøver ikke at være dyrere end andre dele af landet, men det er spændende til at tage en tur med båden fra Manaus til ex Tatabinga som varer flere dage. Husk at prutte om prisen, det betaler sig! Rio de Janeiro skal man simpelthen se! Iguassu Falls på grænsen mellem Argentina, Paraguay og Brasilien er værd at besøge. En rigtig god tur.

Anonym Cecilie

har du også været i peru. tror vi starter der og så til brasilien efterfølgende

Anonym dukinson

Nej, jeg var ikke i Peru.

Anonym Anonym

kan du anbefale en rute i brasilien. vi regner med at komme fra bolivia evt med flyfra la paz til manaus vi har ca 3 uger inden vi skal være i rio til karneval g ´´og 10 dage efterfølgende

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account