This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Joey

Hej med jer 🙂
    Jeg skal til sydamerika slutningen af december. Jeg starter i Brazilien og videre til peru… Er der nogen af jer der ved hvordan transport mulighederne er mellem Rio de janeiro og Lima???

PS. skal du på samme vej, så lad mig også høre fra dig 🙂

Hilsen
    Joey

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hola.
    Rejsen fra rio til peru er lige ud af landevejen, du rejser fra rio til Iguasul de berömte vandfald, vider igennem nord Argentina igennem Bolivia med nogen gode stop undervejs,Du kan rejse hele rejsen ned bus, men husk og lave nogen gode stop undervejs til peru,en super rejse hvor du vil möde andre back packer på din rejse,god rejse.lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hola.
    De svare du har modtaget fra claus sidder lige i skabet. en rejse jeg selv har taget og en rigtig god oplevelse.
    men jeg vil nu rejse med bus til Iguasul og bruge et par dage på de flotte vandfald på den brasilanske side og Argentiniske side og så rejse mod nord Argentina med nogen gode stops undervejs, chao.lars

Anonym Anonym

Hola 🙂

Tak for svaret…..men det vil siger at der kører buser mellem rio og lima??

Anonym Claus

Det gør der ikke, og det ville også blive en megalang tur, hvis det var muligt.

Gør ligesom Lars foreslår, rejs gennem Bolivia med nogle stops undervejs. Evt med en afstikker til Argentina. Salar de Uyuni, Potosi, La Paz, Titicaca-søen osv.

Hvis du ikke har lyst til at tilbringe så lang tid i busser, så kan du jo vælge at flyve noget af skrækningen, evt Rio til Campo Grande, Puerto Suarez til Santa Cruz osv. Det koster ikke alverden at flyve indenrigs.

mvh
    Claus

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account