This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg har fået en idé om, at jeg gerne vil til Syd- eller Mellemamerika. Jeg har kun ca. en måneds tid, og vil gerne både dykke og se bjerge. Desuden rejser jeg alene. Er der nogen, der har gode ideér?

Venezuela er et forslag, der kan du både besøge andesbjergene samt tage til f.eks Los Roques og dykke. Desuden kan det godt lade sig gøre at rejse alene, har nemlig selv gjort det.

Du kan tage til Guatemala og besøge min gode ven Michal som har en dykker shop oppe i bjergene ved en sø der heder Lago Atitlan, han har også en båd som de sejler ture med til Belize ( det største koralrev på den norlige halv kule).Oppe i bjergene er der mulighed for vandreture – bestige aktive vulkaner og slappe af.
    Vi kan evt. følges der ned. ??

Hvis du både vil dykke og se bjerge, bør du tage til Guatemala og Honduras. Guatemala har bjerge, regnskov og en spændende Maya-kultur. I honduras kan du tage til Utila i Carribien og dykke. Utila er verdens billigste sted at dykke og så ligger det kun 1 time fra Honduras’ fastland.
    Hvis du vil vide mere om disse steder kan du tjekke http://tseier.homepage.dk
    *
    God tur !

Måske er The Bay Islands (dem som er omtalt som dykkerstedet i Honduras) rigtigt gode hvis du vil dykke, men lad være med at bruge al for meget tid i selvved Honduras, Guatemala el. Costa Rica er bedre!!!
    Hvis du vil høre mere om mellemamerica kan du skrive.
    Hilsen Signe.

Anonym Michael

ved det er ved at vaere lang tid siden, men snakken gaar paa noget som er meget relevant for mig i disse tider, eller naemere sommeren 2006….

ved ikke om nogen ser disse gamle indlaeg

hope so

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account