Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3651437
     Freja Peteren

      Hej!

      Jeg er en pige på 25 år fra København med stor rejselyst!
      og da mit studie tillader en lang juleferie i år er det en oplagt mulighed for mig endelig at få oplevet lidt af sydamerika!
      Min umiddelbare plan er at tage afsted efter juleaften også 4 uger frem.
      Peru, Argentina og Ecuador er 3 destinationer der står højt på min ønskeliste – men er også åben for andre bud 🙂
      Hvis vi deler samme interesser og ideer til at spendere en forlænget juleferie, så kontakt mig endelig!
      Mail: freja.agerkvist@gmail.com

      Mvh. Freja

      #3651988
       Mads & Camilla

        Hej Freja.

        Dejligt at du har langt juleferie og vil bruge den på at tage til Sydamerika! Det er vores favorit rejsedestination.

        Vi har været gennem Argentina og Chile, og befinder os i øjeblikket i Brasilien. Hvis ikke du planlægger at tage til Patagonien, som er den sydlige del af Chile og Argentina, så kan vi klart anbefale at besøge den nordlige del! Ørkenen i Chile er helt specielt, og rigtig smuk! Landskabet i Salta området i Argentina har nogle vildt flotte bjergformationer og the seven colored mountain og er et besøg værd, og så selvfølgelig Iguazú!
        Brasilien er et kæmpe land, og har rigtig meget at byde på. Men da du rejser i 4 uger, så er det lidt begrænset hvad man kan nå. Hvis du når til Iguazú kan du krydse ind til Brasilien. Vi kan klart anbefale at tage til Pantanal for at opleve vilde dyr og natur! 🙂

        Håber du bliver inspireret lidt mere, og får en rigtig god tur!

        Mads & Camilla – Backpackerne

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account