This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dreamer

Nu har jeg gået og tænkt og læst en held del om både Indien og Peru/Boliva….
    Og kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg gerne vil hen. rejser til maj, så det er højsæson begge steder, når det kommer til trekking, som er hovedsagligt
    derfor jeg vil der til..
    Men selvfølgelig os have mulihed for at lave noget andet.. Er sådan set åben for andre steder os, der skal bare være nogle bjerge, men os meget gerne noget strand, og selvfølgelig en held anden kultur end her hjemme..
    Er der nogen der har rejst nogen steder der minder om det, som mener det bare er et must see, så vil jeg gerne høre fra jer..

Er 23 år, og rejser på egen hånd, og elsker og besøge steder der ik er over fyldt med folk med kufferter(tourister). de har det med at komme kørene i nye store flotte busser, med en guide udstyret med en megafon.
    Efter min mening ødelægger de sku alt, lige meget hvad de røre ved.

Har alt fra 3 måneder til 1 år, til rådighed,

Håber der er nogen der kan hjælpe, eller bare nogen der står i samme situation..

Anonym Merete Jensen

Hej Dreamer!

Jeg tager til Buenos Aires d. 1 maj og bliver der ca. 2-3 uger. Vil vildt gerne have nogen at tilbringe noget af min tid med i Buenos Aires. Jeg er tangodanser og skal undervises dernede og rende på milonga danseklubber om aftenen. Det jeg leder efter er en jeg kan mødes med af og til og tilbringe nogle hyggelige snakketimer med i Buenos Aires, så man kan fortælle alle de sjove ting der er sket og sker.
    Jeg er 31 år….og elsker at rejse.
    Hvis du vil høre mere om mine rejseplaner, så skriv endelig til mig på odensegade178000@hotmail.com
    hilsen Merete

Anonym Dennis Bager

Jeg har ikke vaeret i Indien (endnu) men i det meste af sydoestasien. og rejser for tiden rundt i Sydamerika, hvor jeg har rejst siden maj sammen med familien og derfor kan jeg kun udtale mig om Sydamerika.

Her er bjerge og kultur nok til at du sagtens kan bruge et helt aar bare alene i Andesbjergene. Og baade Peru og Bolivia kan vaere det rene eventyr hvis man er lidt eventyrlysten. Det har det i hvert fald vaeret for os. Vi rejser i egen 4×4 og ser rigtig rigtig meget som alle de almindelige turister i de flotte turbusser ikke ser..

Chile og Argentina er helt anderledes, det er naermest som New Zealand og Australien sat sammen og saa mange gange stoerre.

Vi koerer snart op til Rio og derfra videre op igennem Amazonas op til mellemamerika.

se evt. mere paa http://www.dennisbager.dk

Anonym Anonym

Hej…

Uha, det er et svært valg. Jeg har aldrog været i sydamerika, hvilket jeg rigtig gerne ville. Derimod har jeg rejst en del i Indien, hvilket jeg aldrig helt er kommet over…jeg har tabt mit hjerte i Indien;) Du skal tage til Indien hvis du bare vil lidt…det er en oplevelse for livet! Jeg har været der to gange nu, men helt sikkert ikke sidste gang;) Vedr. strand skal du tage til Goa i syd hvis du er til det…´men ellers skal du give dig selv lov til at rejse rundt og opleve forskellen på syd og nord Indien. Trekking er oplagt, så skulle du næsten krydse grænsen til Nepal…det gjorde jeg, man kan gå over grænsen og se hvordan Nepal forsvinder og kaos starter…så ved du, at du er kommet til India;) Jeg elsker det, men har da også mødt mennesker der havde det anderledes. Der er selvfølgelig turister, men det afhænger af hvor du vil være…Goa er ofte fyldt med turister, men du kan sagtens rejse rundt og få lov til at være i fred for turister…det er en kultureloplevelse i verdensklasse…skriv hvis du vil have flere oplysninger;) Og god rejse…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account