This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nias

Halløj derude.

jeg søger en eller flere rejsemakkere, til en fed tur rundt i Sydamerika.
    Tænker at turen skal være fyldt med alt vi finder ud af, men har selvfølgelig nogle forslag selv:
    faldskærmsudspring, kultur, lokalbefolkning, hygge, hike, sightseeing, strand, øl, lækker lokal mad, og alt muligt andet.

Lande som disse kunne være en mulighed. men faktisk er jeg meget åben – så kom frisk.

Argentina
    Brasilien
    Chile
    Bolivia
    Ecuador
    Peru

Er du klar på et par mdr. fra februar, så kan du godt komme i gang med at skrive til mig, så vi kan komme ud og få noget på opleveren.

vh
    Nias

Anonym Caroline

Hej! Jeg har booket to flybillet til Peru til den forkerte dato. Hvis du kunne være interesseret i at flyve til Peru den 5. Feb, så skriv endelig. Vi har brugt lidt over 5500 kr.pr. Mand på flyet, men du kan få den til 4000 kr.pr. Mand 🙂

Anonym Mads & Camilla

Hej Nias,

Super fedt at du skal til Sydamerika. Vi har rejst rundt de sidste 2 år, og har brugt det meste af vores tid der fordi vi synes det er så fedt!

Hvis du har brug for noget inspiration til hvad du skal se og opleve i de forskellige lande du nævner, så har vi skrevet om vores oplevelser på vores hjemmeside lige her:

Dansk Adventure Rejseblog – Eventyr, Rejser & Fotografi

Håber du finder noget inspiration, og rigtig god rejse!

Bedste rejsehilsner,
    Mads & Camilla
    Backpackerne.dk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account