This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym efterår2010

Nogen som vil med ud og rejse???
    Jeg kunne godt tænke mig at komme afsted i ca. 6 mdr til efteråret. Jeg havde tænkt lidt på bl.a. Bolivia (inti wara yassi), Ecuador, Colombia. Er naturligvis åben for forslag 🙂
    Jeg bor selv i Nordjylland og er 29 (k)

Anonym Anonym

Hej

Kunne godt tænke mig at høre mere om dine planer. Jeg overvejer selv en tur til Brasilien/Argentina området. Dog godtnok først fra Januar og 3 mdr. frem. Vil super gerne ud og se mig lidt omkring, men mit hovedmål, er at deltage på et spansk kursus. Jeg har læst en del i forvejen, så vil rigtig gerne forbedre mig der.

Jeg skal arbejde i Spanien her fra marts til November. Derfor var mine planer først at rejse til Januar, så Julen kan blive holdt i Dk 🙂
    Hvis det muligvis var noget for dig, så skriv endelig. Er selvfølgelig også åben for andre forslag 🙂

Er selv kvinde, 29, fra Norjylland 🙂

Anonym efterår2010

Hej

Jeg har ikke lavet så mange planer endnu, da jeg først lige ville se om der var en som ville med på rejsen. Men jeg vil ihvertfald helst gerne afsted til efteråret, fordi det passer mig bedst i forhold til mit job. Men jeg har da mulighed for at være fleksibel hvis det er, men derudover vil jeg gerne være afsted i ca. 6 mdr så man kan nå lidt af hvert, da jeg bl.a gerne vil være 3-4 uger hos inti wara yassi som frivillig.

Anonym Astrid

Hej med jer

Jeg er en 28 årig kvinde fra Århus, som også meget gerne vil til Sydamerika. Da jeg kun er ansat i et barselsvikariat og dette ophører denne sommer, er jeg interesseret i at rejse sidst på sommeren…Det ville være dejligt at have en rejsemakker 😉
    Jeg vil også gerne forbedre mit rustne spansk og opleve Peru mm…men ellers er jeg fuldstændig åben.

Anonym efterår2010

hej

jeg kan ikke rigtig logge mig ind, så jeg svarer dig lige her 🙂

jeg kunne da godt tænke mig at høre mere om, hvad du sådan havde tænkt dig 🙂 så håber da at høre fra dig. Har du evt. en mail adresse?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account