This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym RebeccaKii

Hej! Jeg har planlagt en tur til sydindien med min kæreste i juli måned, men kan ikke rigtig finde ud af om der er nogle steder i sydindien, man kan undgå monsunen. Vil meget gerne høre om der er nogen der har oplevelser med at kunne rejse til sydindien i juli, og om det overhovedet er muligt, hvis man ikke vil sidde indendørs hele dagen 🙂
    Venlige hilsner
    Rebecca

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Hvorfor rejser i ikke oppe til dejlig himalaya,steder som Dhamasla,risikas,manali, leh ladak,det helt rigtig tidspunket for himalaya.
    Men på den anden side kan i rejse syd-indien og få nogen gode deals på hostel og ikke möde vildt mange rejsen, det ligger op til jer og tag chancen,da i kan vaere heldig og slippe for vildt meget regen, husk og tag et spil kort og nogen gode böger med hvis uheldt er ude,god rejse.kan abefalde jer Bali masser af sol og sommer eller Malayisa,lars

Anonym Kresten

Jeg var i sydindien i august måned for nogle år siden – både i området omkring chennai og pondicherry på østkysten og ved Kochi på vestkysten var vejret fint. Der var nogle aftener / nætter med meget heftig regn og torden men vi undgik stort set regn i dagtimerne.

Jeg ville personligt ikke have nogle betænkninger omkring vejret

Anonym iben

Jeg har været i Indien 5 gange, Sydindien inkl. flere gange, også om sommeren. Monsunen kan du ikke undgå, men at sidde indendørs en hel dag kommer du heller ikke til, for regnen varer som regel 1/2-1 time om dagen og så klarer det op 🙂
    mvh Iben

Anonym iben

Jeg har været i Indien 5 gange, Sydindien inkl. flere gange, også om sommeren. Monsunen kan du ikke undgå, men at sidde indendørs en hel dag kommer du heller ikke til, for regnen varer som regel 1/2-1 time om dagen og så klarer det op 🙂
    mvh Iben

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account