Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3536698 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Dyrvig123

Hej alle.

Slutningen af august 2011 skal jeg til Seoul for at studere indtil 17. december.. Jeg overvejer at rejse rundt inden og efter og vil høre lidt om jeres råd.

Det jeg har tænkt er at jeg inden semesterstart vil rejse rundt i Japan 2-3 uger mens det stadig er sommer. Mens jeg studerer i Sydkorea tror jeg ikke der bliver de store muligheder for at rejse udlands, da jeg tror at billetterne ud af landet er for dyre (sammenlignet med bangkok, singapore el.lign.). Men mon ikke der også er en del at se i Sydkorea 🙂

Efterfølgende har jeg tænkt på at jeg over jul og nytår vil rejse rundt i Filippinerne.
      Hvor lang tid vil I anbefale at jeg skal rejse rundt for at se landet ordentligt og opleve kulturen? Jeg har familie i landet, så dem regner jeg med at skulle bo hos noget af tiden.

Mit mål er at jeg gerne vil nå at se endnu et land inden jeg tager hjem omkring slutningen af januar/starten af februar.
      Jeg har backpacket i Thailand i1½ før, så skal være et andet land end det 🙂
      Jeg har haft kig på Laos og Cambodia, da sæsonen der passer bedre end Vietnam (vejret).

Har I nogle andre forslag til destinationer efter Filippinerne?

Det skal siges at jeg nok kommer til at rejse på et noget stramt budget efter 4 måneders studieliv i Seoul, så billige flybilletter osv. må meget gerne tages med i overvejelserne 🙂

Ser frem til at høre jeres forslag og spørg endelig ind, hvis I har spørgsmål der kan hjælpe jer med at komme med nogle forslag

MissAdventure

Hvad med at tage til Borneo og Perhentian Islands efter Filippinerne….?