This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Du skal ikke tage til Koh Samui og Koh Phangan for at finde sol i august!

Anonym Pernille Jakobsen

Sidste sommer var min familie og jeg en mrd i Thailand hvor vi rejste rundt og vi var blandt andet en uge på Kho Chang øen…. Utrolig lækker ø og rigtig gode snorkle og dykker muligheder – men igen vejret er altså ikke det bedste i den periode. Der var ca.30g om dagen men overskyet – tror vi havde skyfri himmel 4 timer på en uge! Men Kho Chang kan varmt anbefales…
    Pernikke

Anonym jantzen

Vi skal til Thailand i juli/august og vil gerne ned til nogle lækre smukke øer sydpå. Men…har læst at der er lukket mange steder pga årstiden og at der slet ikke går både til mange af øerne. Har nogen erfaring med at besøge Thailand sydlige øer i denne periode? Vi ville gerne til et lækkert sted med super dejligt krystalklart vand og hvide strande..Men er det overhovedet muligt i denne periode? I så fald, kan I anbefale et lækkert sted. Det behøver bestemt ikke være det mest turistede sted…

Anonym Anonym

Jeg har været på både Koh Samui og Phi Phi øerne i august måned – måske har vi været heldige, for vi havde ganske fornuftigt vejr og når det regnede var det kun om aftenen/natten. Af de 2 øer vil jeg klart anbefale Phi Phi øen, det er paradis og knap så turistet, selvom det er ved at være godt med – men slet ikke på samme måde som Koh Samui.

Anonym Anonym

det er regnperiode på det tidspunkt.. men ikke i hele landet.. så enten kan være på ko tao / ko phan ngan eller hvis det er regntid der kan man tager til ko phi phi / ko lanta… det vil sikkert være godt vejr et af stederne.. og det ved de typisk i bangkok i nogen af de mange rejsebureauer som lever af at snyde dumme turister…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account