Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 4 år, 5 måneder siden af carolinefrickejensen.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3725900

    Hejsa
    Mit navn er Caroline og jeg er 20 år gammel. Jeg blev student i sommers, og har siden august boet i Singapore for at arbejde. Jeg skal rejse rundt i Sydøstasien i et halvt års tid efter jul, men der er et gap på 2-3 måneder i min plan, hvor jeg mangler en rejsemakker.

    Jeg søger derfor en eller flere rejsebuddies (køn er ligemeget), som har lyst til at komme ud og se det meste af Sydøstasien sammen med mig!

    Det drejer sig om perioden 26/27. februar til omkring 14. maj.

    Jeg overvejer ruten Myanmar –> Nordthailand –> Laos –> Vietnam –> Cambodja –> Sydthailand. Undervejs kunne jeg godt tænke mig 2-3 ugers frivilligt arbejde, gerne i Cambodja. Denne plan er dog ikke fastlagt, og jeg er åben og relativt fleksibel overfor andre idéer – kunne bare godt tænke mig at se Myanmar, Thailand, Laos, Vietnam og Cambodja.

    Jeg ser frem til at opleve nye kulturer og se de mange smukke steder man finder i Sydøstasien. Jeg er ofte klar på eventyr men sætter også pris på en slapper engang imellem.

    Hvis du/I synes det lyder interessant skal du/I ikke tøve med at kontakte mig.

    E-mail: carolinefrickejensen@gmail.com
    Instagram: c.frickej
    Facebook: Caroline Fricke Jensen

    Glæder mig til at høre fra jer og begynde at planlægge denne fede rejse sammen!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account