This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Magnus

Sygehusene er markant bedre i Thailand end i Laos. Jeg ville nødig sætte mine ben på et laotisk sygehus med andet end banaliteter. Der findes også gode sygehuse udenfor Bangkok, så søg evt. på nettet hvor de ligger eller kig i en guidebog og vælg en destination med rimelig afstand til et sygehus.

Anonym Emmaarvad

Hej med jer,
    Min kæreste og jeg er desværre komme i den situation at han er blevet indlagt på sygehuset i 5 dage her i Bangkok. Han bliver udskrevet i dag, men det har lige pludselig ændret en del i vores rejseplaner.
    Meningen havde været at vi skulle bruge 5 dage i Bangkok, 14 i Sydthailand og så en uge i chiang Mai. Den næste uge skal vi blive i ‘nærheden’ af Bangkok og må derfor ikke tage helt ned til koh samui og koh tao, hvor vi har glædet os rigtig meget til, bl.a. fordi vi skulle tage dykkercertifikat.

Til information hr vi gang i en jordomrejse. Vi har allerede været i Nepal og efter chiang Mai skal vi 14 dage til laos og derefter 1 måned i Vietnam. Efterføglende kommer Japan, Peru, equador og til sidst roadtrip i USA.

Spørgsmålet er nu om vi skal droppe laos og tage til Sydthailand, eller om vi skal rejse igennem laos som planlagt?
    Ligene er vi kørt lidt død i templer og storbyer og havde egentlig bare glædet os til lidt afslapning.

I den uge vi har nu, har vi overvejet at tage til koh chang. Hvad kan i ellers anbefale hvis det skal være mindre end en dags rejse tilbage til Bangkok?

Bare skriv hvis U har noget på hjertet, jeg vil virkelig gerne høre det, da vi ikke har ret lang tid til at finde ud af hvad vi skal og dette sygehusbesøg har vendt lidt op og ned på vores tur.

Venlig hilsen Emma 🙂

Anonym Anonym

Kig ind på http://www.dansk-thai.dk om hospitaler i thailand

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account