This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mjylov

Mon der er nogen af jer, der kender et lille paradis i det sydlige Vietnam, som man bare SKAL opleve? Vi har 3 uger i Vietnam fra Jul til midt i januar. Flybilletten går til Hoh Chi Min City. Da det er ren aflslapning, søger vi: Bounty-strand (så lille som mulig), gerne bungalows, mulighed for trekking, lokal stemning…
    På forhånd mange tak ;o)

Anonym Anonym

Læs indlægget “Juleaften i strandkanten” her på siden. Det burde være det, I leder efter.
    God tur.

Anonym mjylov

Tusind tak – det var en virkelig god artikel! Det lyder bestemt som det, vi søger.. Jeg kan så ikke lure, hvor lang tid, det er siden, det er blevet skrevet, men nu kan jeg jo google i vildelse på Phu Quoc!

Anonym mjylov

Så har jeg ledt og søgt.. Har lidt på fornemmelsen, at Phu Quoc er ret overrendt og dyrt.. Det ser ud som om, at alle bliver rådet til at opleve det nordlige Vietnam, men vi vil gerne have lidt højere temperaturer, når nu det er en vinterferie.. hm..
    Det var i øvrigt ikke rigtigt, at vores flybillet går til HCMC – vi har kun booket til Bangkok og skal så beslutte, hvor vi vil hen derfra. Måske skal vi tænke i helt andre baner?

Anonym Anonym

Hej igen.
    Hvis Jeres billet går til Bangkok, så tag toget til Surat Thani og derfra færgen til Ko Tao. De fleste tager dertil for dykke, men jeg var der bare for at slappe af og nyde stranden og det dejlige vejr.

Anonym Anonym

uha – ja, der er dejligt – har været der 😉

Anonym den frie rejse

Tag til Mui Ne. Ligger 100 km nord for Ho Chi Minh City.
    Total afslapning, dejlig strand og bungalows.
    Du kan booke flybillet fra Bangkok – Ho chi minh City og hotel ved Mui Ne gennem Jysk Rejsebureau. (gjorde vi).

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account