This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KEVH

Hej

På vej til Nepal i August, standser jeg i Delhi i 2 dage, og jeg vil meget gerne se Taj Mahal, som ligger 200 km derfer.

Er der nogen som ved hvordan det er med transport mellem Delhi og Agra og hvad det koster?

Anonym Ham-der

Jeg tager til nepal til Oktober og derefter igennem indien tilbage til Delhi.

Jeg har hørt fra en ven, at i Delhi er der hustlers der sælger ture til Agra for få penge

Anonym RieHøne

Hej.
    Jeg ved at der går et tog mellem Delhi og Agra. Jeg kender ikke priserne, men generelt er Indien okay billigt med tog. Se evt. mere på hjemmesiden, http://www.seat61.com/India.htm.
    God tur -glæd dig!

Anonym Maria

Hej.
    Er lige kommet tilbage efter fire uger i Indien. Rejste for tre dage siden fra Agra til Delhi i offentlig Aircondition bus – fin standard. Det tog ca 5 timer og kostede noget, der svarer til ca 25 kr.
    Du kan også komme på arrangede endagsture fra Delhi, men pas på ikke at ende med at skulle se en masse forskellige ting og indkøbssteder på alt for kort tid (og betale alt for mange penge!) – jeg ville hellere gøre det på egen hånd!
    En anden mulighed som allerede er nævnt, er toget. Jeg mener at have hørt, at der går et tog fra Delhi tidligt om morgenen, hvor man så kan komme tilbage fra Agra om aftenen – netop designet til at få en dag til seværdighederne i Agra. Jeg mener, man kan købe billetter til togene på nettet, men har ingen erfaringer med det…

Rigtig god fornøjelse:-)

Anonym Ronni

Hej KEVH

Har lige kigget en del på at tage til det nordlige indien og der faldt jeg blandt andet over det du spørger om. Man kan få en 1dags tur til agra, med morgenmad, for 35 dollars.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account