This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tine

Man kan sagtens købe taletidskort (har ikke selv gjort det i Argentina, men andre steder) og så tanker man bare op en gang i mellem, man behøver ikke et nyt nummer hver gang. Det er meget forskelligt om man kan bruge det i andre lande end det pågældende land, men ellers burde det ikke være så dyrt at købe et nyt i Colombia.

Nu har vi jo heldigvis fået nemid, som burde være sikkert når man skal på netbank. Mange steder i Sydamerika har gratis internet/computere som man kan bruge. Det burde nok være mest sikkert at bruge dem når I skal på netbank, men tror ikke at det er det store problem.

Jeg tror ikke der er problemer med korte bukser, jeg havde ikke problemer. Hvis I tager derned når det er sommer (deres tid) så er det dejligt varmt!

Jeg havde ikke sovepose med, der er tæpper på de fleste hostels. Hvis I skal på mange trekkingture (hvor I skal sove i telt) kan en sovepose være en god ide ellers kommer I nok ikke til at savne den…

Bare de generelle råd: tænkt jer om, flash ikke for meget med jeres værdier og hav gerne et ekstra hævekort (og læg det et andet sted end det andet)

Anonym S&L

Hej Alle,
    Min ven og jeg rejser snart til Argentina og Colombia. Inden afrejser er der nogle praktiske ting som vi skal have styr på. Derfor henvender vi os til jer.

Vi overvejer at købe et taletidskort når vi ankommer til Argentina, men da vi er helt nye på dette område, vil vi gerne høre hvordan det fungerer? Hvad gør man? Får man et nyt nummer hver gang man køber taletid? Kan vi bruge det samme i Argentina som i Colombia?

Er det sikkert at gå på netbank på diverse netcaféer i Argentina og Colombia?

Hvordan er kulturen mht. at have korte bukser på om aftenen? Er vejret varmt nok til at have shorts på? Temperatur spørgsmålet afhænger selvfølgelig af hvor man befinder sig. Vi tager i sydligere end Bariloche.

Er det nødvendigt at tage sovepose med?

Er der andre ting man skal være opmærksom på?

Vi ser frem til at få jeres altid rigtig gode svar!

– På forhånd mange tak. S&L 😀

Anonym Lisbeth Friis

Udfra ren nysgerrighed!!

Hvorfor vil I købe taletidskort?

VH
    Lisbeth

Anonym Lisbeth Friis

Udfra ren nysgerrighed!!

Hvorfor vil I købe taletidskort?

VH
    Lisbeth

Anonym Anonym

Er det ikke meget billigere? Både når der skal ringes hjem til Danmark og når opkaldet forbliver i Argentina?

Det er kun noget vi har hørt, så hvis du har hørt eller oplevet noget andet, vil vi meget gerne høre det 🙂

/ S&L

Anonym LisbethFriis

Jo, det er nok den billigste løsning (afhængig af udbyder), hvis I vil bruge mobil telefon.

Men ellers ville jeg egentlig bare anbefale f.eks at bruge Skype fra en netcafé!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account