Man kan sagtens købe taletidskort (har ikke selv gjort det i Argentina, men andre steder) og så tanker man bare op en gang i mellem, man behøver ikke et nyt nummer hver gang. Det er meget forskelligt om man kan bruge det i andre lande end det pågældende land, men ellers burde det ikke være så dyrt at købe et nyt i Colombia.
Nu har vi jo heldigvis fået nemid, som burde være sikkert når man skal på netbank. Mange steder i Sydamerika har gratis internet/computere som man kan bruge. Det burde nok være mest sikkert at bruge dem når I skal på netbank, men tror ikke at det er det store problem.
Jeg tror ikke der er problemer med korte bukser, jeg havde ikke problemer. Hvis I tager derned når det er sommer (deres tid) så er det dejligt varmt!
Jeg havde ikke sovepose med, der er tæpper på de fleste hostels. Hvis I skal på mange trekkingture (hvor I skal sove i telt) kan en sovepose være en god ide ellers kommer I nok ikke til at savne den…
Bare de generelle råd: tænkt jer om, flash ikke for meget med jeres værdier og hav gerne et ekstra hævekort (og læg det et andet sted end det andet)