This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Tak for svar! har du – eller andre – erfaringer med nødvendigheden af malariaforebyggelse i Taman Negara?

Anonym none

Hej,

Min kæreste og jeg er næsten på vej på sommerferie i Malaysia. Vi planlægger nogle dage i junglen omkring Taman Negara, og jeg vil høre, om der er nogen der har erfaringer med:

– Malaria, bør man tage forebyggende malariamedicin?
    – Ture, er de ok de ture man kan booke fra KL, og hvor nemt er det alternativt at arrangere en tur selv med guide i Taman Negara?

Jeg modtager også gerne anbefalinger til overnatningssteder 🙂 – i øvrigt også i Cameron Highlands og på Perhentian Islands.

Mange hilsner
    Naja

Anonym Chr

Hej du kan sagtens vente med at booke ture ind i taman Negara, til du kommer frem. Jeg kan varmt anbefale Travellers home, det er et super sted. Venlige og hjælpsomme mennesker, som kører dig frem og tilbage fra skoven. Vi snakkede med dem og de klarede vores tur.
    I Cameron Highlands kan i sagtens vælge at bo på Jurina Hill Lodge, også her venlige mennesker og et ok sted, billigt. God mad på T-cafe. Husk en varm bluse, det er køligt om aftenen.
    Tror ikke det betyder det store hvor i bor på Perhentian, der er bare fantastisk. Glæd jer helt vildt.
    God tur.

Anonym chr

Det vil være spild af penge.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account