This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

jeg tænker på at rejse rundt i tanzania i ca. halvanden måned – juli og august – og ville høre om der var nogen der ved hvor meget en flybillet sådan ca koster. hvor meget koster det at leve der (mad og overnatning) og er det muligt at tage på safari til ok priser. hvilke dyr kan man se på safari i tanzania – og hvad er der ellers at se…

Anonym Anonym

Jeg har lige købt en flybillet til 6600 + skatter (ca 600) det er ret dyrt men jeg håber det kan betale sig.

En safari kan koste alt fra 70$ til 500$ pr. dag hos et registreret bureau (hvad det nok bør være) plus drikkepenge. Serengeti er den mest kendte og besøgte nationalpark.

Der er mulighed for at se en lang række dyr på en sådan safari her i balndt forskellige aber, løver, elefanter, leopard og flodheste, zebraer, næsehorn, giraffer hjortedyr (dem er der mange forskellige af) etc.
    Du skal enten selv medbringe eller sikre dig at der bliver stillet kikkert til rådighed.

Hvad du ellers kan overveje at gøre i Tanzania er selvfølgelig at bestige kilimanjaro, Afrikas højeste bjerg. Det er temmeligt dyrt men også en fantastiks oplevelse.
    En fem dages tur koster hurtigt 600$

god tur

Anonym Stine

Kilimanjaro.. er det ikke farligtat bestige! ?

Anonym JaMaPe

Nej – det er ikke farligt. Walk in the park!!!
    Det er et ikke-teknisk bjerg – aldrig folk der dør på bjerget!

Du skulle prøve det 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account