This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kristinna

Hej alle 🙂
    Jeg skal til Tanzania og arbejde frivlligt i 8 uger og derefter rejse rundt 1 mdr’s tid. Jeg regner med at rejse omkring d. 5 sep 2010 og så hjem igen engang i nov.
    Så derfor ville jeg høre om der er andre, som skal til Tanzania omkring samme tid? Rejser alene, så kunne da være hyggeligt, hvis der var andre danskere på samme tid 🙂

Mvh Kristinna.
    Min mail er krisinna-n@hotmail.com

Anonym CamillaLagstrøm

Hej Kristina

Hvad skal du lave af frivilligt arbejde? Og rejser du alene eller er du tilknyttet en organisation? Min kæreste og jeg planlægger selv at tage til Tanzania for at lave frivilligt arbejde, men det er dog først om et årstid. Vi er meget i tvivl om, hvorvidt vi skal rejse alene eller betale ekstra penge, for at være tilknyttet en organisation.

Mange hilsner
    Camilla

Anonym Kristinna

Hej Camilla..
    Jeg rejser med en organisation og skal arbejde frivlligt på et sygehus. Jeg kan jo evt lige kontakte dig med mine erfaringer når jeg kommer hjem igen, hvis I har brug for nogle råd? 🙂
    rejser her d 5 sep i 3 mdr, så glæder mig meget…. Du kan evt. li sende mig en mail på kristinna-n@hotmail.com, så kan vi jo lige skrives der.

Mvh Kristinna

Anonym CamillaLagstrøm

Hej Kristinna

Jeg har skrevet din mail ned i min kalender, så jeg kan skrive til dig en gang i december, når du er kommet hjem igen. Det vil være en stor hjælp, at høre om dine erfaringer og gode råd fra din tur.

Rigtig god tur.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account