This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nannaeen89

I kan forresten læse mere på min profil.
    Men ellers kommer der lidt info her:

Som der står i teksten kan vi komme afsted for 15.000 kr inkl alt (UNDTAGEN visum, udflugter på ens fridage samt lommepenge.)
    Vi skal til Tanzania – og blandt andet til Arusha hvor vi skal arbejde med børn – lige som man ser det på tv, vi skal leve som en ægte masai, arbejde med dyr på Zanzibar, opleve de vilde dyr, og en masse andre spændende ting.

Udflugter vi kan tage på (Der er selvfølgelig mange flere end de her ;-))

Prison Irland: Her sejler du ud til en lille ø, hvor du vil se kæmpe skildpadder, du kommer helt tæt på dem og kan fodre dem, og holde de helt små af dem. Det er virkelig noget af en oplevelse, og du kan gå rundt på øen og se flot natur og bade i det azur blå hav. Utrolig lækkert og så smukt! Det koster 60$

Delfin tur: Her sejler du ud på det åbne hav tidligt om morgenen, du ser solopgangen og stille og roligt komme de vilde delfiner frem i morgen lyset. Her tager du dit snokle udstyr på og hopper i vandet og svømmer rundt med dem. Hvis du er heldig kan du også komme til at røre dem. Nogle af dem svømmer meget tæt på. Du kan leje udstyret, men også tage dit eget med. Det koster 130$

Spice tour: Her kommer du ud på en lokal krydderi farm, hvor du vil blive guidet igennem det hele og høre om div. krydderier. Det koster 50$

Jazani Forest: Du kommer ud i regnskoven, hvor du vil se de vilde blå aber, det er virkelig noget af en oplevelse! Man ser dem hoppe rundt over hovedet på en og du høre imens en masse om dem. Normalt kommer man også rundt i selve regnskoven og får en guidet tur.. Det koster 70$

Blue safari: Der kommer du endnu en gang ud på det åbne hav og skal svømme rundt i mellem de dyr og smukke coraler som havet byder på. Det er meget meget smukt og alle pengene værd. Det koster 110$

Zanzibar fishing: Her kommmer du ud og skal fiske på rigtig afrikanske manéer. Sjovt og anderledes! Det koster 150$

I kan evt. se den her side også. Det er stifteren bag denne side som sørger for alt for os – jeg kender hende personligt og vi vil være det første hold hun sender afsted gennem White Masai Rejser – derfor også prisen 😉 I kan se lidt billeder fra de forskellige ting vi skal ned og opleve
    https://www.facebook.com/WhiteMasai
    Og igen pga. gode kontakter får vi visum til halv pris. Normal pris $550, vores pris $300

Anonym Tenna A

Det lyder virkelig fedt! Jeg læser lige mere om det senere! 🙂
    Det jeg mente var, om man kunne få det billigere – altså uden flybillet, da jeg nok kun vil have en enkelbillet derned, og så rejse videre 🙂

Anonym Nannaeen89

Okay, det lyder da også rigtig spændende – hvor vil du videre hen så? 🙂 Men på en af de hjemmesider som vi vil bestille fra vil prisen være på omkring de 1000 kr mindre for en enkelt billet, men så er det ikke samme fly som os du kommer med. Så skal vi mødes dernede 🙂

Anonym Nannaeen89

Tanzania 1 måned 15.000 kr
    Arbejd som frivillig med børn i Arusha, lev som en ægte masai, arbejd med svage og tilskadekomne dyr, oplev de vilde dyr, svøm med vilde delfiner, tag med til Prison Island og oplev kæmpe skildpadderne, fest på Zanzibar, kom med ud i regnskoven og se de blå aber springe over hovedet på dig. Lyder det som noget for dig? Tjek min profil for mere info og giv mig en besked eller find mig på facebook – Nanna Greve Knudsen

Anonym Tenna A

Kan man fravælge flybillet?

Anonym Nannaeen89

Jamen det er ikke sådan at vi betaler 15000 kr til et sted. Vi betaler x antal penge til flybilletten (ca. 4200-4500 kr), x antal penge til vacciner, x antal penge til kost og logi de steder vi skal bo, osv. Så hvis du mener at du vil vælge flybillet et andet sted end der hvor vi bestiller – så kan det sagtens lade sig gøre. Men er lidt i tvivl om hvad du mener med at fravælge den?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account