Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 4 måneder, 1 uge siden af kosia.

• Forfatter
     bills
    Deltager

Hei. Kun olen etsinyt renkaita, olen huomannut, että samalla nousee esiin kysymys tarvikkeista. En ole aina varma, mitä kaikkea oikeasti tarvitaan renkaiden ja vanteiden kanssa. Aiemmin olen ostanut vain itse renkaat ja jättänyt muut asiat myöhemmäksi. Nyt mietin, olisiko järkevämpää katsoa tarvikkeet samalla kertaa, jotta kaikki olisi valmiina. Silti en halua ostaa mitään turhaa vain varmuuden vuoksi. Siksi yritän hahmottaa, mitkä tarvikkeet liittyvät suoraan renkaisiin ja mitkä ovat enemmän lisävarusteita. Onko joku tehnyt näin ja kokenut sen hyödylliseksi? Olisi kiva kuulla, miten muut lähestyvät tätä.

simka
      Deltager

Itse huomasin, että tarvikkeisiin tutustuminen etukäteen helpotti kokonaisuutta. Kun ne ovat selkeästi omassa kategoriassaan, on helpompi ymmärtää, mihin ne liittyvät. Kävin tätä läpi sivustolla https://rengasline.fi/ , jossa tarvikkeet löytyvät erillisenä osiona renkaiden ja vanteiden rinnalla. Se auttoi minua näkemään, mitkä tuotteet ovat osa rengaskokonaisuutta ja mitkä eivät ole välttämättömiä. Näin pystyin tekemään harkitumman päätöksen ilman ylimääräisiä hankintoja. Samalla koko tilaus tuntui viimeistellymmältä. Minulle tämä toi varmuutta siihen, että mitään oleellista ei jäänyt puuttumaan.

kosia
        Deltager

Tarvikkeet jäävät usein varjoon, kun päähuomio on itse renkaissa. Silti ne voivat vaikuttaa siihen, kuinka sujuva kokonaisuus lopulta on. Kun tarvikkeet ovat selkeästi esillä, niihin on helpompi suhtautua osana kokonaisuutta eikä erillisenä vaivana. Moni huomaa vasta myöhemmin, että jokin pieni asia puuttuu. Siksi etukäteinen tarkastelu voi säästää aikaa. Keskustelu auttaa ymmärtämään, ettei kaikkea tarvitse hankkia, vaan vain sen mikä liittyy omaan tarpeeseen. Näin kokonaisuus pysyy hallinnassa.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account