Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2854) in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/paid-memberships-pro/adminpages/reports/login.php on line 418
telefon | Backpacker Planet

This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jannie_soerensen

Hejsa.

Jeg rejser snart til Thailand, Kina og Vietnam og vil jo indimellem gerne ringe hjem… Men hvordan gør man det billigst og nemmest??? Synes det er en jungle at finde ud af…

Mvh Jannie.

Anonym Maria

Mange internetcafeer tilbyder internettelefoni for omkring 1,5-2 kr./min. Så det er jo lige til at overskue!

Anonym Perry Dahl Christensen

Opret en skype profil og ring fra internetcafeer som tilbyder denne service! Klart det billigste og ogsaa fhv. nemt! Med Skype kan du ringe gratis mellem to PC’er mens det kun koster 0,017 EURO i minuttet at ringe til Danmark uanset hvor paa kloden du befinder dig! Eneste krav er at internetcafeen har headset til internettelefoni!

Jeg har selv brugt det med stor succes i Nepal!

(forbindelsen kan af og til vaere mindre god, men naar man tager prisen i betragtning, saa er det vel til at leve med?)

VH
    Perry

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account