This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pjotsen

Hejsa,

Skal 3 måneder til Asien (Kina, Vietnam og Thailand) og vil i den forbindelse gerne høre hvordan man gør med sin mobiltelefon..

Er det billigste at købe et nyt taletidskort i hvert land eller er der andre muligheder?
    Og kender nogen priserne på dette eller ved hvor jeg kan finde dem?

Anonym Anonym

Ikke helt forstået. Jeg brugte da bare min helt almindelige abonnement fra Danmark i de lande (TDC Mobil). Hvis det er noget med at spare penge, så er jeg personligt ligeglad 🙂

Anonym Anonym

jeg ville måske overveje at bruge “SKYPE” istedet.

Der ligger internetcaféer på praktisk talt hvert gadehjørne, så mobilen er stort set overflødig… undtagen måske i nødstilfælde hvor den kan være rar at have med.

Anonym Mariaedith

Jeg efterlod min tlf herhjemme, det er dyrt med de danske telefonselskaber og for besværligt og upålideligt med de asiatiske SIM-cards man kan købe (plus så skal du skifte SIMkort hver gang du skifter land).

I Bangkok er det ekstemt billigt at ringe hjem fra internetcafeerne. Ellers så benyt dig af mail, skype, msn etc. 🙂

Rigtig god tur …

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account