Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
28. januar 2011 kl. 11:00 #3636809Lisbeth7200
Hej allesammen!
Har planer om at skulle til Bali til sommer på en 3 ugers rundrejse. Jeg har dog bemærket der er ret mange templer at vælge imellem at se.
Derfor, er der nogen der kan fortælle mig hvilke der er værd at bruge tid på at opleve?29. januar 2011 kl. 4:31 #3636812TineTenah Lot er et tempel som ligger ude i vandet, rigtig flot….
besøgte en del templer da jeg var på Bali i 2009, så kan ikke huske navnene, da vores chauffør kørte os rundt og viste os lidt forskelligt. Til sidst var vi helt mættet med oplevelser. Har nok stadig nummeret, han var i hvert fald rigtig godt til at vise nogle forskellige ting og kunne fortælle rigtig meget om Bali 🙂29. januar 2011 kl. 4:57 #3636813Anonymjeg husker heller ikke navnene på templerne, men jeg husker, at jeg lejede en cykel i Ubud og kørte rundt til templerne omkring byen. Det var ihvertfald at anbefale
29. januar 2011 kl. 7:34 #3636814AnonymJeg var der i 2010 vi havde en guide, hun talte rigtig godt engelsk og viste meget om det meste. jeg fik et visitkort med en
mail adresse dewiyani@telkom.net29. januar 2011 kl. 8:35 #3636816LisbethOkay Tenah Lot lyder flot! Og at leje en cykel og køre rundt og se dem selv lyder som en super hyggelig idé. Har nogen af jer set Kongepaladset i Ubud?
Så generelt er det bare at kaste sig ud i det og tage ud og se nogle – der er ikke nogle af dem der er must see?
30. januar 2011 kl. 9:24 #3636818Anonymhusker det ikke så godt, men jeg mener, at kongepaladset er det som ligger midt i byen og det er vældig fint. Der er opvisninger hver aften, som er rigtig gode omend meget turistede. Det halve af Australien og Europa er jo nærmest at finde på Bali.
Midt i byen ligger turistkontoret, hvor du kan købe billetter til forestillinger. Desuden skriver de, når der er begravelser/afbrændinger, hvilket er virkelig fascinerende.
Hvis du har tid, så kan det virkelig anbefales at tage til mount Bromo og Kawa Ijen på Java. Der er virkelig flot og jeg mener, du kan købe 3 dages ture fra Bali. Desuden er templerne (Borobodur, Prambanan) omkring Yougakarta (forkert stavet!) rigtig flotte18. oktober 2018 kl. 14:41 #3710004MiaHej,
Bali er super dejligt – dog skal du ikke regne med lækre badestrande, så skal du til Gili-øerne.
Men, vi kan som de andre anbefale Tenah Lot, som er et tempel ude i vandet. Hvis du gerne vil vide lidt mere om det, har vi skrevet lidt om templet i et indlæg om Bali.
Med venlig hilsen
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.