This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Tager du ind på Khao San Road-området kan du godt finde Teva sandaler til 20-25 USD, alt afhængig af, hvor god du er til at prutte om prisen.

Togene har den klare fordel, at der er sovekupeer, og det er muligt at købe noget at spise/drikke ombord.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Vil bare sige, at jeg var rigtig glad for at have mine sandaler med hjemmefra – de var gået til, så jeg slap for vabler. Desuden fik jeg den besked i en forretning, at de altså ikke havde sko og tøj til kvinder i min størrelse – jeg er en størrelse 38/39!

Anonym annefuglsang

Hej alle – jeg har udkig på nogle teva-sandaler i forbindelse med min 3måneders tur til syd-øst-asien. Jeg har fundet nogle til 499kr, men er i tvivl om, om det er bedre/billigere at vente og købe et par i et af de store shopping centre i Bangkok, hvor jeg skal tilbringe de første dage, ???

Nogle som har erfarringer med at rejse m. tog i Thailand??

Anonym Magnus

Du finder billige sandaler overalt i Thailand (10 kr og opefter), men sandaler af samme kvalitet som Teva er svære at finde. Teva er gode til vandre langt, men som hverdagssandaler synes jeg klip-klappere er at foretrække. Gode klip-klappere fås for ca. 50 kr. i Thailand.

Togene er gode i Thailand, men der er langt flere busafgange. Til lange ture er sovetoge perfekte, og hvis du vælger ventilator fremfor aircon, er det kun lidt dyrere end bus. Sovetog-billetter skal ofte bestilles noget tid i forvejen, især på nord- og syd-ruterne.

Anonym Magnus

Teva-sandalerne, der sælges omkring Khao San Road, er kopivarer. Ægte Teva-sandaler består af en blød overdel og en hård, slidstærk sål. Kopierne mangler den hårde sål og bliver derfor slidt hurtigere.

Anonym Claus

Det par, jeg købte omkring Khao San Road, var nu ægte nok. De holdt 3 år, inden jeg smed dem ud.

En prisdifference på 600,- eller mere er vel også værd at tage med. Kopi eller ej.

mvh
    Claus

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account