This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej alle på backpackerplanet.

Nu har jeg langt om længe købt flybilleter til thailand (Bangkok t/r.) Det har længe været en drøm at komme derned og nu bliver det. Hvis der er nogen der har nogen gåde råd/ide’er til hvad er godt og hvad er skidt, hvad er et must at se og hvad er absolut ikke, så lad mig endelig høre fra jer!? Hvis der er nogen der også skal afsted på det tidspunkt eller er dernede, så lad mig endelig også høre fra jer/dig. Vi kunne måske mødes eller rejse noget af turen sammen. Jeg er 30 år og rejser alene.

Mvh. Chris

Anonym Jesper Jensen

Rikke / giv din email adresse eller profil ellers kan Chris ikke kontakte dig. Bestil i god tid, saa bliver billetten billigere. Vil du flyve Aeroflot kan prisen kommer helt ned til omkring kr. 4.000 ellers regn med 1.000 til 1.500 mere. BESTIL I GOD TID.

Chris: Jeg er i Bangkok lige nu – en fantastisk by. Afsaet 4-5 dage alene til denne by. Se alle de flotte templer :-). Ogsaaa de ikke saa kendte. Fra Bangkok kan du tage flere endagsture til omraader heromkring> Auytaya, River Kwai etc.

En godt raad hvis du har tid: Lad en tuk tuk koere dig rundt i byen, han goer det stort set gratis, hvis du bruger 5-10 minutter hos skraeddere og smykkebutikker paa vejen. KOEB IKKE NOGET HER, DET ER OFTE DYRT.

Anonym Rikke

Hej Chris,
    Jeg skal også til Thailand, men desværre først til januar. Jeg har ikke købt billet endnu, og ville derfor lige spørge, hvor meget du har givet og hvor du har købt din. Jeg skal også rejse alene, så måske kan du også give mig nogle gode tip, når du kommer tilbage.
    Hav en dejlig tur.

Karmahilsner ;o)
    Rikke

Anonym Okkels

Hej Chris
    er enig med Jesper Bangkok er helt klart værd at bruge lidt tid på. Men der er jo et hav af muligheder. Hvis du gerne vil ug og trekke i junglen og opleve alle lydene og ride på elefanter så skal du lidt nordpå imod chiang mai, hvor der også er gode muliheder for at se mange kuturelle ting, såsom templer og den slags. Da jeg var der lejede vi scootere og kørte op i bjergene. Det var rigtigt fedt at bevæge sig rundt på egen hånd og bare stoppe hvis der var noget der lige fangede øjet. Men trafikken er sindsyg især i byen så man skal ud på landet. (Husk forresten at tjekke med rejseforsikring om du er dækket)
    Det sydlige thailand har lækre badestrande og gode dykkermuliheder hvis det er det man er til.

Jysk rejser har iøvrigt eget kontor i Bangkok og har gode dagsture og flerdagesture, vi brugte dem og prisen var rimelig og man undgår evt faldgruber.

VH

Søren
    og god tur

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account