This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jmj

hej! jeg rejser med min gode veninde tre uger til thailand her den 20 juli. Vi starter med 2-3 dage i bangkok. Derefter fly til chiang mai hvor vi er ca. 5 dage og oplever lidt forskelligt der. Nogen der ved om det er muligt at tage på en-dages trekking ture? vi vil også gerne rafte, og har hørt at området omkring Pai er perfekt til det. Er der nogen der har erfaringer med det?
    Nå, men fra chiang mai går turen syd på. Vi ved vi vil bruge den godt sidste uge på koh samui og øerne over. Men vi har så en 4, 5 dage efter chaing mai og før koh samui, som vi godt vil have udfyldt. er der nogen der har nogle gode ideer til et område /by der kunne være spændene lige at runde? Vi er nemlig meget i tvivl selv, så håber på jeres hjælp. Hvis i ellers har nogle must-see udflugter fra chaing mai, vil vi gerne høre om dem.
    på forhånd tak!

Anonym Anonym

Ayuthaya, den gamle hovedstad er værd at besøge for 1-2 dage. Ligger ikke så langt fra Bangkok. Mange flotte tempelruiner spredt ud over byen.

Herefter evt. Kanchanaburi, heller ikke så langt fra Bangkok – her er flere 2. verdenskrigs-ting at se – broen over floden Kwai mv. Desuden ligger der en nationalpark i området med et flot vandfald, der kan kombineres med forskellige 2. verdenskrigsting som en dagstur.

Anonym gubbisnuppi

Hej.
    Er helt enig i at Kanchanaburi, er et besøg værd. Der kan man ihvertfald godt bruge et par dage, og det er noget af det bedste, jeg har oplevet i Thailand.
    Mvh Janni

Anonym Tine

Hej! ja, ayuthaya er virkelig et smukt sted, man kan leje cykler og cykle rundt til de forskellige ruiner af templer og imponerende store buddhafigurer.
    I Chaing mai fandtes der da jeg var det et guesthouse der hed noget i retning af Eaglehouse (I+II), de arrangerede virkelig gode og profesionelle treks fra 1-4 dage, så det er værd at undersøge om det findes endnu.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account