This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ulvaren

Hej derude

Skal en måned til Thailand omkring jul, og i den forbindelse har jeg et par spørgsmål.

Vi skal en lille tur til Kod Chang, og overvejer at leje en scoter. Hvad er kravet til dette, har kun alm. bil kørekort.

Den 24/12-2005 skal vi fra Hua Hin og til lufthavnen i Bangkok for at til Mae Hong Song, hvad er bedst bruge af transport. Vi skal være i luft hvnen ca. kl. 1230.

Anonym Marlene

Kan ikke rigtig fortælle noget om transport på denne strækning. Men når først man er i Thailand er det meget nemt at finde ud af. De reklamerer med bus og tog billetter alle steder. Sikkert nemt med bus.

Ang. scooter er der ikke rigtig nogle krav, de spørger sikkert bare om du har prøvet at køre en før. Muligvis vil de se pas. Der er ikke helt så mange regler som herhjemme…

Anonym rmk

Da jeg var på Koh Chang for 4 år siden mener jeg at de ville se mit kørekort. Men om det var for at have noget billed id eller ej det ved jeg ikke faktisk. hvis man har sit pas på sig går det ofte uden problemer det hele…

Fra Hua Hin til bangkok er det meget nemt at tage toget. Hvis man vil kan man tage et tog og stå af ve dlufthavnen (kan ikke lige huske hvad stoppet hedder men det står i lonely planet).
    man kan osse tage en bus og sikkert osse en minibus som vil køre en hele vejen til lufthavnen (det koster nok bbare lidt mere en toget).
    jeg rejser altid med tog på 3. klasse. Det er så fucking billigt og nemt.
    God tur

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account