This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ebbesens

Jeg skal rejse i Thailand og Malaysia i 6 uger til sommer. Flyver til Bangkok og hjem fra Singapore.
    Er det muligt at komme ind i Thailand og få et 30 dages turistvisum i lufthaven, når jeg ikke har bevis på at jeg forlader Thailand inden 30 dage?
    Eller vil det være en god ide for mig at søge visum inden afrejse?

på forhånd tak!

Anonym Nina

Synes du skal gøre det hjemmefra, det gjorde jeg. Det er ikke noget problem, man kontakter bare den Thailandske ambassade i hvide sande.

Anonym Kondi

Hey

Det ville være det nemmeste. Ellers skal du have bevis på at du rejser ud af Thailand inde de 30 dage er gået. Feks en flybillet eller lign, og det er tit dyrere end at få lavet et visum.
    Hvis du ikke har nogle af delene kan du i værste fald allerede i København blive nægtet at komme ombord på flyet. Det har jeg set andre være ude for når jeg selv har været afsted.

God tur

Anonym Anonym

Tak for svarene. Jeg kontakter ambassaden.

Anonym Dykkerper

De kigger ikke efter det, jeg vil ikke love det. Men jeg har taget ind og ud af Thailand mange gange, uden nogen billet videre. Så jeg er næsten sikker på de bare lukker dig ind, men får dig et 2*30 dages visum på Amdassade

Anonym Anonym

Altså…. Jeg har været i Thailand 2 gange i løbet af de sidste 6 måneder og det har aldrig været noget problem. Jeg har ikke engang skulle vise en returbillet… Men måske det er anderledes når man krydser grænsen i bil?

Anonym lasse

hvad nu hvis man skal man kun har flybillet hjem fra Thailand 3mdr senere? skal man så også skaffe sig et visum hjemmefra?

mvh Lasse

Anonym Safran

Følger lige med her, for vi har også en rejse til Thailand på 90 dage, og vi vil gerne have mulighed for at kunne tage ud og ind et par gange, uden dog at være nød til at lave Visarun hver 30. dag.

Så gode råd til hvordan det skrues sammen modtages gerne

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account