This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anne-et

Hej folkens 🙂
    Jeg tænker på at tage til thailand efter jeg bliver student i 2009. Er der nogen som ved om det er sandsynligt at få et arbejde der? Eller om det kunne være muligt at arbejde mod at få kost og logi?

Anonym Anonym

Det er ikke særligt sansynligt. Det er næsten umuligt at få arbejdstilladelse/visum. Så det er i prencippet muligt at arbejde illegalt men det er måske til under 1000 kr per månede eller du kan søge job som dansk guide her fra Danmark. Der er også få der får job som sproglære. Men altså det er ikke særligt nemt .

Flyvholm

Anonym mittekristensen@hotmail.com

Der er også en del som tager dykkercertifikat og bliver instruktør i Thailand…

Anonym birgitte77

Hej!
    Jeg ved at du kan melde dig frivilligt til arbejde i Tiger Temple udenfor Bangkok. Her arbejder du med og formidler om den udrydelsestruede bengalske tiger.
    Jeg fik plads sidste i 3 måneder men måtte desværre aflyse.
    Mvh Birgitte

Anonym Sarah

http://www.volunteeraid.dk har ogsaa nogle projekter i Thailand, starter selv som frivillig sidst i august.

Anonym mittekristensen@hotmail.com

Hej
    Jeg har hørt at tiger Templet udenfor Bangkok er blevet lukket? Der har været en masse omkring polemik omkring mishandling af dyrene og endvidere at pengene ikke gik til det de skulle.

Anonym Maria

Er der nogle der ved mere om tigrenes forhold i templet? Jeg kunne godt tænke mig at prøve at være frivillig der i en måneds til, men kun hvis tigrene har gode forhold og ikke bliver dopet mm, som der bliver skrevet om. Har de plads til også at løbe frit rundt og få lov til at være tigere? Eller sidder de kun i bure og lænker når de bliver fremvist? HVordan bliver man frivillig der? Mvh Maria Marlet

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account