This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jesper

Hej…
    I skal tænke på det er et land hvor man stort set kun lever af tourister.. så jo man kan få alt der nede, især i bangkok findes alt som vi kender på nær dansk slik..

held og lykke og god tur

Anonym Gegge

Min kammerat og jeg skal til Thailand 3uger til Januar. Vi skal bruge noget af tiden på trekking i nord Thailand.
    Nu er spørgsmålet så:
    Er det smartest at have et myggenet med hjemmefra eller kan vi bare købe et dernede?
    Ang. sovepose eller lagenpose, vil i anbefale at vi tager med hjemmefra eller kan man købe eller måske leje dem når vi når frem? Har hørt at nogen af trekkingarrangørende har man kan låne/leje…

Resten af tiden vil vi bruge på afslapning og komme rundt og se nogle af øerne.
    Men hvilke øer kan anbefales??

Anonym S.

Dansk slik findes i begraensen maengder…:-) I shoppe centeret Central World Plaza ved Siam.

Anonym Stine

Køb det når i kommer frem, man kan få alt i Thailand og til ingen penge!! 🙂

Med hensyn til øer, kommer det jo an på hvad man er til. Jeg vil dog klart anbefale Koh Phi Phi, som er en lækker afslappende ø, men den skønneste strand. Husk og tage op til øens view point, som giver et flot udsyn ud over hele øen samt havet.

Derudover er der også øen Koh Samui, som er en mere turistet ø, med en lang gå gade fyldt med butikker, utallige diskoteker (husk at besøge Green Mango!!! 🙂 ), og en stor strand.

Hvis I er til det lidt mere afslappende er der øen Koh Tao. Her er stemningen meget laid back, om aftenen ser man film på stranden og slapper.

Håber du kunne bruge det til noget 🙂

Anonym Chr

Hej jeg vil råde jer til at holde jer langt væk fra Koh Phi Phi, alt alt for mange turister og alt alt for dyrt.

Koh Phangan kunne være en mulighed, der er skønt. Stranden Ao Thong Nai Pan Yai er super lækker.
    Om ikke andet, så ligger Perhentian islands i Malaysia kun en dags rejse, og ca 1500 kr til fly osv væk.

Myggenet har de masser af, jeg ved ikke om de er af samme kvalitet som dem herhjemme, men de koster en brøkdel af, hvad du skal af med herhjemme.

God tur.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account